مدل مو

مدل مو

مدل مو

مدل مو

مدل مو

طبقه بندی موضوعی
  • ۰
  • ۰

تصاویری از شیک ترین مدل مو با بند مو

مدل مو با بند مو

مدل موهای زیبای دخترانه با بندمو

خیلی از دختر خانم هایی که موهای بلند دارند در اغلب موارد با کش یا کلیپس موها را جمع می کنند و به پشت سر می بندند و یا موها را اتو می کشند و باز میگذراند .رابطه دخترها با موهایشان برای خود دنیایی دارد. دختران و زنان وابستگی بسیار زیادی به موهایشان دارند، از این رو این موضوع توانسته است مو را تبدیل به یکی از ابزار مد و فشن کرده و همچنین تغییرات بسیار زیادی در مدل ها و رنگ مو به وجود آورد.

مدل مو با بند مو

مدل موی شیک با بند مو

در هر برهه از زمان، مدل موی زنان همواره تغییر کرده و ضمن مهاجرت از نقطه ای به نقطه دیگر، آنقدر دچار تغییرات شده اند تا در نهایت به مدلی نهایی و یا مد سال ختم شوند. به همین دلیل است که چیزهایی مثل بند مو و یا کش مو که علاوه بر مدرن بودن، نشانه هایی از قدمت و تاریخ را با خود به یدک می کشند به یکی از ابزارهای اصلی آرایش مو تبدیل شده اند. امروزه مدل های بسیاری برای بستن مو وجود دارند که بند مو و یا کش مو نقش بسیار ویژه ای را در آن ها بازی می کنند.

یکی از ساده ترین راه ها برای بستن مو استفاده از ربان و یا چیزهایی دیگری از این قبیل است. البته راه های دیگری مانند بستن روسری دور تا دور سر وجود دارد که در این حالت موها ضمن حفظ زیبایی از دلربایی بسیاری برخوردار می شوند.
مدل مو با بند مو

مدل مو با بند مو

  • ۹۶/۰۶/۱۰
  • sara azizi

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی